top of page

Regulamin szkoły SayWoof

Postanowienia ogólne:

 

  1. Własność - Profesjonalne szkolenie psów SayWoof Mateusz Morus NIP 5811974715 | REGON: 521095454 

  2. Internetowa strona szkolenia korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. 

  3. Wpłat można dokonywać przelewem na konto o numerze: 49 1160 2202 0000 0003 1560 8046.

  4. Przy płatności przelewem prosimy o przesłanie potwierdzenia na adres mail: saywoof.kontakt@gmail.com 

  5. Odbiorcą płatności jest Profesjonalne szkolenie psów SayWoof Mateusz Morus NIP 5811974715 | REGON: 521095454 

  6. Aktualny cennik usług znajduje się na stronie www.saywoof.pl

  7. Zwrot środków dokonywany jest do 14 dni od zgłoszenia z podanym numerem konta.

  8. Wpłata środków na podany numer konta jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.

 

 

Spacery socjalizacyjne, kursy i warsztaty grupowe:

 

  1. Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu odbywa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie internetowej: www.saywoof.pl, telefonicznie lub mailowo.

  2. Warunkiem rezerwacji miejsca na zajęciach jest wpłata całej kwoty podczas rejestracji.

  3. Uczestnik szkolenia zobowiązuje się do uiszczenia 100% należnej za szkolenie opłaty.

  4. Uczestnik szkolenia jest zobowiązany do posiadania i okazania na pierwszych zajęciach książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami i odrobaczeniem.

  5. Uczestnik szkolenia powinien przychodzić na zajęcia punktualnie i po wcześniejszym spacerze z psem.

  6. Uczestnik szkolenia zobowiązany jest przestrzegać poleceń prowadzącego zajęcia.

  7. Pies powinien być wprowadzany na teren szkolenia na smyczy.

  8. Zabrania się puszczania psów luzem bez wyraźnego polecenia szkoleniowca.

  9. Psy w czasie zajęć powinny znajdować się na smyczy o długości min. 2m (nie nadają się smycze typu automatyczna).

  10. Zabrania się przychodzenia na zajęcia z psem w kolczatce, obroży elektrycznej, czy łańcuszku zaciskowym.

  11. Zabrania się stosowania przemocy wobec psa podczas zajęć. W przypadku niezastosowania się do powyższego zalecenia szkoła zastrzega sobie prawo do usunięcia uczestnika z zajęć, bez zwrotu kosztów szkolenia.

  12. Uczestnik szkolenia w czasie zajęć zapewnia psu smakołyki oraz wodę do picia.

  13. Uczestnik szkolenia jest zobowiązany do sprzątania po swoim psie.

  14. Instruktor prowadzi listę obecności na zajęciach.

  15. Na kursy posłuszeństwa nie są przyjmowane psy wykazujące zachowania agresywne w stosunku do innych psów i/lub ludzi. W przypadku, gdy w czasie kursu pies będzie wykazywał zachowania agresywne zastrzegamy sobie prawo do usunięcia psa z dalszych zajęć i zatrzymania 50% wpłaty. Pozostała kwota zostanie zwrócona na konto.  

  16. Na grupowe kursy nie są przyjmowane psy wokalizujące. W przypadku, gdy w czasie kursu pies będzie wykazywał takie zachowania zastrzegamy sobie prawo do usunięcia psa z dalszych zajęć i zatrzymania 50% wpłaty. Pozostała kwota zostanie zwrócona na konto.

  17. Uczestnicy szkoleń są zobowiązani trenować z psami pomiędzy zajęciami zgodnie z poleceniami szkoleniowca.

  18. Rezygnację ze szkolenia należy zgłosić drogą elektroniczną poprzez email: saywoof.kontakt@gmail.com

  19. Uczestnik szkolenia przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na to, że w przypadku rezygnacji ze szkolenia później niż 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, w trakcie szkolenia lub nie wzięcia udziału w szkoleniu szkoła SayWoof zachowuje prawo do pełnej opłaty za szkolenie.

  20. Suki podczas cieczki oraz psy chore nie mogą brać udziału w zajęciach.

  21. Uczestnik szkolenia jest zobowiązany do poinformowania o nieobecności na zajęciach przed ich rozpoczęciem.

  22. Warunkiem uzyskania dyplomu ukończenia kursu jest uczestnictwo we wszystkich zajęciach i zdanie egzaminu końcowego.

  23. Zastrzegamy sobie możliwość odwołania szkolenia lub wyjazdu z powodu zbyt małej liczby uczestników. W takim przypadku opłata zostanie niezwłocznie zwrócona. 

  24. Uczestnik szkolenia poprzez przystąpienie do udziału w szkoleniu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na podstawie art. 31 Ustawy o ochronie danych osobowych wyłącznie w celach marketingowych oraz szkoleniowych.

  25. Szkoła SayWoof nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez uczestnika szkolenia lub przez psy uczestnika szkolenia.

  26. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany i/lub odwołania terminуw poszczególnych szkoleń w dniu ich rozpoczęcia z przyczyn losowych niezależnych od szkoły, o czym poinformuje zainteresowanych z minimum godzinnym wyprzedzeniem telefonicznie (sms), mailowo, lub przez platformę Facebook.

  27. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć oraz filmów wykonanych podczas szkolenia do celów marketingowych i szkoleniowych.

  28. Niestosowanie się do Regulaminu szkoły może skutkować wydaleniem z kursu bez zwrotu opłaty za szkolenie.

  29. Warunkiem uczestniczenia w zajęciach grupowych psów "problemowych" jest wykupienie przynajmniej jednego spotkania indywidualnego. 

  30. Apteczka pierwszej pomocy jest dostępna u prowadzącego.

  31. Sprzęt szkoleniowy stanowiący własność Psiej Szkoły jest udostępniany wyłącznie za zgodą instruktora. 

  32. Wszelkie objawy przemocy względem psów na placu mogą skutkować usunięciem z zajęć, a w szczególnych przypadkach skreślenia z listy kursantów bez zwrotu kosztów.

  33. Uczestnik szkolenia odpowiada za zaproszone przez siebie osoby towarzyszące, a także za wszelkie wyrządzone przez nie szkody.

 

 

Konsultacje indywidualne:

 

  1. Zgłoszenie uczestnictwa w zajęciach odbywa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie internetowej: www.saywoof.pl, telefonicznie lub mailowo.

  2. Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata całej kwoty podczas rezerwacji.

  3. Uczestnik szkolenia zobowiązuje się do uiszczenia 100% należnej za szkolenie opłaty.

  4. Konsultacje indywidualne odbywają się w miejscu wyznaczonym przez klienta na terenie całego Trójmiasta.

  5. Dojazd zawarty jest w cenie podstawowej.

  6. Ustalona godzina konsultacji jest umowna i może ulec zmianie ze względu na niesprzyjającą sytuacje drogową oraz sytuacje losowe. 

  7. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany i/lub odwołania terminów poszczególnych konsultacji w dniu ich rozpoczęcia z przyczyn losowych niezależnych od Szkoły, o czym poinformuje zainteresowanych z minimum godzinnym wyprzedzeniem telefonicznie (sms), mailowo, lub przez platformę Facebook.

  8. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć oraz filmów wykonanych podczas szkolenia do celów marketingowych i szkoleniowych.

  9. Usługobiorca przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na to, że w przypadku rezygnacji ze szkolenia później niż 48 godzin, przed datą rozpoczęcia konsultacji, w trakcie konsultacji lub nie wzięcia udziału w konsultacji, Szkoła SayWoof zachowuje prawo do pełnej opłaty za szkolenie.

  10. Szkoła SayWoof nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez usługobiorcę lub przez psy usługobiorcy.

  11. Rezygnację ze szkolenia należy zgłosić drogą elektroniczną poprzez email: saywoof.kontakt@gmail.com

  12. Niestosowanie się do Regulaminu szkoły może skutkować wydaleniem z konsultacji bez zwrotu opłaty za szkolenie.

  13. Zabrania się stosowania przemocy wobec psa podczas zajęć. W przypadku niezastosowania się do powyższego zalecenia szkoła zastrzega sobie prawo do usunięcia uczestnika z zajęć, bez zwrotu kosztów szkolenia.

 

 

 

 

Pakiety konsultacji

 

  1. Pakiety konsultacji dostępne są do 1 miesięca od daty wykorzystania pierwszej konsultacji z pakietu.

  2. Niższa cena pakietu wynika z płatności „z góry” za 3 lekcje, do której doliczony jest rabat w wysokości równej „kolejnej konsultacji indywidualnej”.

  3. Zgłoszenie uczestnictwa w zajęciach odbywa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie internetowej: www.saywoof.pl, telefonicznie lub mailowo.

  4. Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata całej kwoty podczas rezerwacji.

  5. Uczestnik szkolenia zobowiązuje się do uiszczenia 100% należnej za szkolenie opłaty.

  6. Konsultacje indywidualne odbywają się w miejscu wyznaczonym przez klienta na terenie całego Trójmiasta.

  7. Dojazd zawarty jest w cenie podstawowej.

  8. Ustalona godzina konsultacji jest umowna i może ulec zmianie ze względu na niesprzyjającą sytuacje drogową oraz sytuacje losowe. 

  9. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany i/lub odwołania terminów poszczególnych szkoleń w dniu ich rozpoczęcia z przyczyn losowych niezależnych od szkoły, o czym poinformuje zainteresowanych z minimum godzinnym wyprzedzeniem telefonicznie (sms), mailowo, lub przez platformę Facebook.

  10. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć oraz filmów wykonanych podczas szkolenia do celów marketingowych i szkoleniowych.

  11. Usługobiorca przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na to, że w przypadku rezygnacji z konsultacji później niż 48 godzin, przed datą rozpoczęcia konsultacji, w trakcie konsultacji lub nie wzięcia udziału w konsultacji, Szkoła SayWoof zachowuje prawo do pełnej opłaty za konsultacji.

  12. W przypadku rezygnacji z pakietu, odbyte konsultacje liczone są po cenie zgodnej z cennikiem konsultacji, a nie po cenie pakietu.

  13. Szkoła SayWoof nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez usługobiorcę lub przez psy usługobiorcy.

  14. Rezygnację ze szkolenia należy zgłosić drogą elektroniczną poprzez email: saywoof.kontakt@gmail.com

  15. Niestosowanie się do Regulaminu szkoły może skutkować wydaleniem z konsultacji bez zwrotu opłaty za szkolenie.

 

 

 

    

Usługi i koszty dodatkowe

 

  1. Istnieje możliwość dojazdu poza obszar Trójmiasta po uprzedniej rozmowie telefonicznej, korespondencji mailowej lub sms’owej.

  2. Do ceny podstawowej konsultacji doliczana jest dodatkowa stawka kilometrowa w kwocie 3zł - 1km, liczona od placu szkoleniowego SayWoof - ul. Sztormowa / Gdańsk.

  3. Przy dojeździe powyżej 200 km doliczana jest stawka hotelowa w wysokości 150zł.

  4. Opinia / test psa +100 zł do ceny podstawowej konsultacji.

  5. Dobranie leczenia farmakologicznego +50 zł do ceny podstawowej konsultacji.

bottom of page